Неофіційний сайт НЛТУУ (Національний лісотехнічний університет України)

07
Лип

Ходові системи автомобілів. Залежні та незалежні підвіски

Колеса здійснюють зв’язок автомобіля з дорогою і забезпечують його рух у бажаному напряму. За режимом роботи колеса автомобіля розділяються на ведучі і ведені.

Ведучі колеса, сприймаючи силу тяжіння від маси автомобіля, перетворюють крутний момент, що підводиться до них трансмісією, у силу тяги, яка забезпечує поступальний рух автомобіля.

Ведені колеса сприймають вертикальну силу тяжіння від маси автомобіля і штовхаючі зусилля від рами (остова), перетворюючи поступальний рух автомобіля у своє кочення по дорозі.

Частіш за все ведені колеса є й керованими – забезпечують зміну напрямку руху автомобіля. Передні і задні колеса кожного автомобіля в більшості випадків однакові і взаємозамінні.

Кожне автомобільне колесо складається з двох основних частин: внутрішньої – жорсткої і зовнішньої – пружної.

Зовнішня частина являє собою гумову шину 1 (рис. 4.2), до внутрішньої частини належать обід 4, диск 2 і маточина 3.

Ободи коліс легкових автомобілів виготовляють нерозбірними, глибокими. Вантажні автомобілі частіш за все комплектують колесами із розбірними, знімним бортом і неглибокими ободами.

Рис. 4.2. Схема автомобільного колеса

Шини відносять до числа найбільш важливих і дорогих частин автомобіля. Так, вартість комплекту шин складає приблизно 20…30% первісної вартості автомобіля, а в процесі експлуатації із загальних витрат близько 10…15% приходиться на витрати по відновленню шин. Сучасні автомобільні шини можуть бути камерними і безкамерними.

Ви можете завантажити дану роботу повністю, клікнувши на посилання.

Залиште коментар

Ви повинні зареєструватись для того, щоб мати можливість додавати коментарі.

Поставте будь-яке наше посилання у себе на сайті і пришліть його нам по e-mail і ми поставимо Ваше посилання у нас.

© 2016 Неофіційний сайт НЛТУУ (Національний лісотехнічний університет України)

При копіюванні матеріалів посилання на сайт nltuu.com.ua є обов'язковим