Неофіційний сайт НЛТУУ (Національний лісотехнічний університет України)

12
Тра

Конструктивні особливості ГРМ двигунів та їх регулювання

Механізм газорозподілу призначений для впуску в циліндри горючої суміші (повітря) і для випуску з них відпрацьованих газів відповідно до робочого циклу в циліндрах двигуна. Переважна більшість сучасних автомобільних двигунів обладнані клапанними механізмами газорозподілу. Основними елементами такого механізму є клапани, які забезпечують герметичне закриття каналів, що підводять до циліндрів двигуна горюча суміш (повітря) і відводять від них відпрацьовані гази.

Рис. 2.21. Варіанти ущільнення клапанів:

а – ЗМЗ; б – ВАЗ; 1 – сальник; 2 – направляюча втулка; 3 – сальник з пружиною; 4 – лабіринтове ущільнення

Деталі привода клапанів у процесі роботи постійно змащуються. Однак влучення оливи у циліндр крізь зазори між стержнем клапана і направляючою втулкою 2 (рис. 2.21) вкрай небажано. Щоб запобігти цьому, на стержні клапанів встановлюють гумові ковпачки 1 (рис. 2.21 а). Проте, на сучасних двигунах частіше застосовують самопідтискні гумові сальники 3 з пружинами (рис. 2.21 б), які встановлюють на верхній проточці направляючих втулок клапана. На внутрішній поверхні втулок роблять оливознімальну гвинтову канавку 4.

Ви можете завантажити дану роботу повністю, клікнувши на посилання.

Залиште коментар

Ви повинні зареєструватись для того, щоб мати можливість додавати коментарі.

Поставте будь-яке наше посилання у себе на сайті і пришліть його нам по e-mail і ми поставимо Ваше посилання у нас.

© 2016 Неофіційний сайт НЛТУУ (Національний лісотехнічний університет України)

При копіюванні матеріалів посилання на сайт nltuu.com.ua є обов'язковим