Тра
Загальна будова і робота системи живлення карбюраторного двигуна
Схема системи живлення карбюраторного двигуна
Система живлення карбюраторного двигуна призначена для збереження запасу палива, очищення повітря і палива, приготування з них пальної суміші необхідної якості і подачі її в циліндри двигуна в необхідній кількості і у потрібний момент часу.
Паливо заливають у бак 4 через горловину 3. З бака (рис. 1) воно подається в карбюратор 6 паливним насосом 10 по паливопроводу 7 через фільтр-відстійник 1, у якому очищається від сторонніх домішок. В такті впуску повітря засмоктується в карбюратор з атмосфери через повітреочистник 5. В карбюраторі паливо розпилюється, змішується з повітрям і починає випаровуватись. Рухаючись по впускному трубопроводу 11, паливо продовжує випаровуватися і перемішуватися з повітрям. Процес перемішування палива з повітрям відбувається й у циліндрах двигуна під час тактів впуску і стиску. Після згоряння робочої суміші відпрацьовані гази, через випускний трубопровід 13 і глушитель 14 виходять в атмосферу.
Рис.1. Схема системи живлення карбюраторного двигуна:
1 – фільтр-відстійник; 2 – кран; 3 – горловина для заливання палива; 4 – бак; 5 – повітреочистник; 6 – карбюратор; 7 – паливопровід; 8 – щиток; 9 – шланг; 10 – паливний насос; 11 – впускний трубопровід; 12 – пристрій для регулювання підігріву суміші; 13 – випускний трубопровід; 14- глушитель шуму газів; 16 – перегородки бака.
Повітреочистники, впускні і випускні трубопроводи
Пилюка, яка є в повітрі, потрапляючи в двигун, сприяє швидкому зносу його тертьових деталей. Тому двигуни обладнають повітреочистниками.
Повітреочистник, забезпечуючи високу якість очищення, повинен разом з тим чинити мінімальний опір рухові повітря, щоб не знижувати його кількості при наповненні циліндрів.
Паливопровід низького і високого тиску – це трубки, за допомогою яких всі прилади системи живлення з’єднані між собою.
Для кращого випаровування палива і запобігання його конденсації пальна суміш перед надходженням у карбюраторний двигун підігрівається теплом відроблених газів. Для цього частина впускного трубопроводу виконана з подвійними стінками.
Через повітряний отвір у кришці горловини в бак у міру витікання палива надходити повітря. В деяких двигунів кришки горловин оснащені пароповітряним клапаном.
Фільтри грубої і тонкої очистки в системі живлення призначені для видалення з палива механічних домішок і води.
Ви можете завантажити дану роботу повністю, клікнувши на посилання.