Кві
Система живлення дизелів
Робота насоса протікає таким чином: коли плунжер піднятий пружиною штовхача вгору (рис. 72, а), паливо підкачуючим насосом нагнітається через отвір в гільзі і заповнює порожнину під плунжером і виточку на нім.
При переміщенні плунжера (під дією коромисла і штовхача) вниз паливо з-під плунжера витісняється через отвір гільзи в камеру корпусу. Витіснення палива продовжуватиметься до тих пір, поки нижній зріз гвинтової кромки плунжера не перекриє отвір гільзи (рис. 72, б).
Подальше переміщення плунжера вниз створює тиск, і паливо, проходячи мимо пластинчастого клапана, відкриє контрольний клапан і через отвори розпилювача уприсне в камеру згорання циліндра (рис. 72, в). Уприскування закінчується у момент відкриття отвору гільзи верхнім зрізом гвинтової кромки плунжера, і паливо знову перетікатиме в камеру корпусу (рис. 72, г).
Кількість уприскуваного палива і тривалість уприскування змінюються поворотом плунжера за допомогою рейкового механізму. Механізм повороту плунжера складається з шестерні і рейки, зв’язаної через дворежимний регулятор числа оборотів з педаллю управління подачею палива.
Рис. 72. Робота насоса-форсунки
Наявність гвинтової кромки на плунжері дає можливість змінити почало і кінець уприскування, тобто його тривалість, оскільки при повороті плунжера нижній зріз гвинтової кромки міняє момент закриття отвору гільзи (початок уприскування), а верхній зріз гвинтової кромки — момент відкриття отвору (кінець уприскування). Якщо рейка висунута повністю, то отвір гільзи буде весь час відкритий, і подача палива в камеру згорання припиниться.
Ви можете завантажити дану роботу повність, клікнувши на посилання.