Неофіційний сайт НЛТУУ (Національний лісотехнічний університет України)

25
Кві

Контактні системи батарейного запалювання

Стиснута робоча суміш у карбюраторному і газовому двигунах запалюється від іскрового розряду між електродами свічі запалювання. Напруга при розряді повинна досягати 18…20 кВ.

Для повного згоряння робочої суміші необхідно декількох тисячних секунди. Тому суміш треба запалювати до приходу поршня у в. м. т., тобто з деяким випередженням.

Кут, на який кривошип колінчатого вала не доходить до в. м. т. у момент початку іскрового розряду, називають кутом випередження запалювання.

Кут випередження запалювання, що забезпечує на заданому режимі роботи двигуна найбільшу потужність і найменшу питому витрату палива, називають оптимальним.

Оптимальний кут випередження запалювання для різних двигунів знаходиться в межах 0…300. Його значення залежить від частоти обертання колінчатого вала, навантаження, сорту застосовуваного палива й інших факторів. Так, наприклад, чим більше частота обертання колінчатого вала, тим менше часу приходиться на згоряння робочої суміші, і тому потрібно оптимальний кут випередження запалювання збільшувати.

Зі зростанням навантаження кут випередження запалювання потрібно зменшувати, а при зниженні навантаження — збільшувати.

Кут випередження запалювання змінюється (коректується) автоматично в залежності від режиму роботи двигуна, установлюється вручну при використанні палива з іншим октановим числом.

Таким чином, система запалювання призначена для трансформації струму низької напруги в струм високої напруги і своєчасного розподілу його між іскровими свічками запалювання циліндрів двигуна.

Струм високої напруги для розряду у свічі одержують від системи батарейного чи запалювання від магнето.

Батарейне запалювання застосовується на автомобільних двигунах, а запалювання від магнето — на пускових двигунах дизелів.

Батарейне запалювання має однопровідну систему з’єднання джерел струму зі споживачами. Другим проводом служать з’єднані між собою корпусні металеві деталі (маса) двигуна. Клеми акумуляторної батареї, генератора і всіх споживачів електричної енергії з’єднані з масою, а позитивні ізольовані від неї.

Ви можете завантажити дану роботу повність, клікнувши на посилання.

Залиште коментар

Ви повинні зареєструватись для того, щоб мати можливість додавати коментарі.

Поставте будь-яке наше посилання у себе на сайті і пришліть його нам по e-mail і ми поставимо Ваше посилання у нас.

© 2016 Неофіційний сайт НЛТУУ (Національний лісотехнічний університет України)

При копіюванні матеріалів посилання на сайт nltuu.com.ua є обов'язковим