Неофіційний сайт НЛТУУ (Національний лісотехнічний університет України)

09
Бер

Діагностування, технічне обслуговування і регулювання карб’юратора

Пропускну здатність жиклерів визначають по кількості води, що протікає через його дозуючий отвір за 1 хв. під напором водяного стовпа (1000±2) мм при температурі води 19—21° С. Для перевірки пропускної здатності жиклерів застосовують прилади двох типів: для визначення абсолютної і відносної пропускної здатності жиклерів. Перший більш простий за будовою і має більшу точність у порівнянні з другим. При недостатній пропускній здатності жиклер промивають ацетоном чи розгортають отвір.

Регулювання ведеться на прогрітому двигуні при справній системі запалювання. Температура охолоджуваної рідини повинна бути 75—95°С. Особлива увага повинна бути звернена на несправність свіч і зазори між їх електродами.

Правильність регулювання перевіряють, плавно відкриваючи і різко закриваючи дросельні заслінки. Якщо при цьому двигун зупиняється, то частоту обертання варто трохи збільшити за рахунок незначного вкручування гвинта і знову перевірити роботу двигуна.

Різниця частоти обертання колінчатого вала при роботі двигуна на правій і лівій камерах карбюратора не повинна бути більш 60 об/хв. Для перевірки по черзі знімають наконечники проводів запалювання зі свічею циліндрів, що живляться правою камерою, а потім зі свічею циліндрів, що живляться лівою камерою. Частоту обертання заміряють тахометром. Тривалість роботи двигуна на кожній групі циліндрів не повинна перевищувати 2 хв.

Перевірка ведеться на подачу палива при знятому карбюраторі з двигуна. Для перевірки поплавкову камеру заповнюють бензином, під отвір змішувальної камери карбюратора встановлюють посудину. Натисканням на шток прискорювального насоса роблять десять повних ходів поршня і замірюють мензуркою кількість витеклого в посудину бензину. Подача насоса регулюється шайбами, встановлюваними між планкою і голівкою верхньої частини штока поршня насоса.

Зміст окису вуглецю в відроблених газах, визначають на прогрітому двигуні в режимі холостого ходу при мінімальній частоті обертання колінчатого вала і при частоті обертання, яка рівна 0,6 від номінальної.

Для визначення змісту окису вуглецю застосовують газоаналізатори мод. НИИАТ, НИИАТ-641, ГАІ-1, ОА-2109, К456 і ін. Для побору проби газу газоаналізатор готують до роботи відповідно до інструкції з його експлуатації. Встановлюють пристрій газоаналізатора у випускну трубу автомобіля на глибину 300 мм від зрізу. При наявності в автомобіля роздільних випускних систем вимірювання повинно проводитися в кожній з них окремо.

Підвищений вміст СО на малій частоті обертання свідчить про неправильне регулювання системи холостого ходу карбюратора, а на великій частоті обертання — про несправність головної дозуючої системи чи нещільності прилягання клапанів економайзера й прискорювального насоса.

Ви можете завантажити дану роботу повність, клікнувши на посилання.

Залиште коментар

Ви повинні зареєструватись для того, щоб мати можливість додавати коментарі.

Поставте будь-яке наше посилання у себе на сайті і пришліть його нам по e-mail і ми поставимо Ваше посилання у нас.

© 2016 Неофіційний сайт НЛТУУ (Національний лісотехнічний університет України)

При копіюванні матеріалів посилання на сайт nltuu.com.ua є обов'язковим