Неофіційний сайт НЛТУУ (Національний лісотехнічний університет України)

14
Бер

Діагностування, технічне обслуговування і регулювання паливного насоса високого тиску

Момент початку подачі палива секцією регулюють, вкручуючи або закручуючи регулювальні болти штовхача.

Кількість палива, що подається в циліндр кожній з секцій насоса при випробуванні на стенді, визначають за допомогою мірних мензурок. Для цього насос встановлюють на стенд і вал насоса приводиться в обертання електродвигуном стенду. Випробування проводиться спільно з комплектом справних і відрегульованих форсунок, які з’єднуються з секціями насоса трубопроводами високого тиску однакової довжини (600±2 мм). Величина циклової подачі (кількість палива, що подається секцією за один хід плунжера) для двигуна 740 КамАЗ повинна складати 72,5 — 75,0 мм3/цикл. Нерівномірність ? подачі палива секціями насоса не повинна перевищувати 5%.

Кількість палива, що подається, регулюється обертаючи плунжер разом з поворотною втулкою відносно зубчастого вінця і змінюючи тим самим активний хід плунжера.

Форсунки дизельного двигуна перевіряють на стенді НИИАТ-1609 на герметичність, тиск початку підйому голки і якість розпилювання палива. Стенд складається з паливного бачка, секції паливного насоса високого тиску і манометра з межами вимірювання до 40 МПа. Плунжер секції насоса приводиться в рух уручну за допомогою важеля.

Для перевірки форсунки на герметичність затягують її регулювальний гвинт, після чого за допомогою секції насоса стенду створюють в ній тиск до – 30 МПа і визначають час падіння тиску від 30,0 до 23,0 МПа. Час падіння тиску для зношених форсунок не повинен бути менше 5 с. Для форсунок з новим розпилювачем воно складає не менше 20 с. На тому ж приладі перевіряють тиск початку підйому голки форсунки. Для цього у встановленій на стенд форсунці за допомогою секції насоса приладу підвищують тиск і визначають величину його, відповідну початку уприскування палива.

Для оптимізації кута випередження початку впорскування палива залежно від частоти обертання колінчастого вала паливні насоси високого тиску сучасних дизелів обладнують автоматичними муфтами відцентрового типу: зі збільшенням частоти обертання кут збільшується, зі зменшенням — навпаки.

Вимірювання частоти обертання колінчастого валу двигуна здійснюється за допомогою електронного тахометра. Завдання і стабілізація режимів роботи автомобільного двигуна здійснюються автоматично шляхом дистанційного керування дросельною заслінкою за допомогою електромеханізму, керованого від електронного регулятора.

Згідно розробленому алгоритму оператора здійснює контроль параметрів, порівнює їх з допустимими значеннями і вводить дані про відхилення, що допускається, в пристрій логічної обробки інформації, яке звільняє оператора від трудомісткого процесу розпізнавання несправностей за наслідками допускового контролю. Результат діагнозу в зашифрованому вигляді видається на цифропечатаючій машинці на спеціальному бланку. Час на діагностування системи електропостачання — не більше 5 хв.

Якщо частота обертання колінчастого валу на холостому ході коливається в межах 1000 і 1200 об/хв, при натисненні на педаль акселератора двигун як і раніше працює нестійко на холостому ході, але при вищій частоті обертання колінчастого валу, то:

1. Несправний регулятор холостого ходу;

2. Обрив в проводах, що йдуть до регулятора холостого ходу.

Ви можете завантажити дану роботу повність, клікнувши на посилання.

Залиште коментар

Ви повинні зареєструватись для того, щоб мати можливість додавати коментарі.

Поставте будь-яке наше посилання у себе на сайті і пришліть його нам по e-mail і ми поставимо Ваше посилання у нас.

© 2016 Неофіційний сайт НЛТУУ (Національний лісотехнічний університет України)

При копіюванні матеріалів посилання на сайт nltuu.com.ua є обов'язковим