Бер
Технічне обслуговування приладів систем запалювання карбюраторних двигунів. Встановлення, перевірка і регулювання запалювання
Двигун не запускається:
– окислення контактів, відсутність зазору між контактами переривника. Потрібно зачистити контакти, відрегулювати зазор;
– замикання на масу конденсатора або дроту контактів. Потрібно замінити конденсатор, усунути замикання;
– пробій конденсатора (жовта іскра). Потрібно замінити конденсатор;
– обрив в ланцюзі високої напруги котушки запалення, тріщина кришки. Потрібно замінити котушку запалення;
– неправильна установка моменту запалення. Потрібно перевірити, відрегулювати момент запалення;
– не включається замок запалення. Потрібно розібрати, зачистити, при необхідності замінити контактну групу.
Двигун нестійкий працює на малих і середніх оборотах:
– тріщини кришки розподільника, забруднення ротора. Потрібно протерти досуха. При необхідності замінити дефектні деталі;
– заїдання, сильний знос краю кришки. Потрібно усунути заїдання або замінити кришку;
– згорів опір. Потрібно замінити опір;
– пробій проводів високої напруги свічок запалення. Потрібно перевірити і замінити дефектні деталі;
– зазор свічок запалення більше або менше номінального, замаслення свічок. Потрібно вивернути свічки, прочистити і відрегулювати зазор. При повному прогоранні електродів замінити свічки;
– сильне підгорання розподільної пластини ротора. Потрібно зачистити пластину.
Двигун не розвиває повної потужності:
– ослабла пружина рухомого контакту переривника. Потрібно відрегулювати натяг пружини або замінити її;
– пізнє запалення. Потрібно встановити запалення;
– перебої в утворенні іскрового розряду між електродами свічки. Потрібно замінити свічку запалення.
Двигун не розвиває повної потужності. Чутний стукіт поршневих кілець:
– знос підшипників переривника-розподільника. Потрібно замінити підшипники;
– раннє запалення. Потрібно встановити запалення;
– великий знос втулки рухомого контакту переривника. Потрібно перевірити, замінити стійку з контактами переривника.
Перевірка і регулювання переривника-розподільника перед установкою на двигун полягає в наступному. Зовнішню поверхню переривника-розподільника ретельно очищають, а внутрішню поверхню кришки розподільника, розносну пластину (ротор) і контакти переривника протирають замшею, змоченою чистим бензином. Обгорілі контакти переривника зачищають абразивною пластиною або надфілем. Після зачистки контакти продувають стислим повітрям і промивають бензином. При великому зносі контакти замінюють.
Характерні несправності свічок запалення: знос електродів свічки, відкладення нагару на нижній частині ізолятора, тріщини ізолятора, порушення герметичності ізолятора в корпусі свічки. Ці несправності зазвичай приводять до відмови або перебоїв в роботі свічки. Очищення свічки від нагару і перевірку її працездатності проводять на приладі Э203. Регулювання зазору між електродами свічки здійснюють підгином бічного електроду. Свічки з тріщинами ізолятора, обламаними бічними електродами, порушеною герметичністю ізолятора в корпусі ремонту не підлягають і замінюються на справних.
Ви можете завантажити дану роботу повність, клікнувши на посилання.