Неофіційний сайт НЛТУУ (Національний лісотехнічний університет України)

22
Жов

Розрахункова робота №1 – КрАЗ-255Б1 (ТМЗ-803) та ЗИЛ-131 (ТМЗ-802)

1. Технічні характеристики та загальний вигляди проектного та порівняльного ЛТЗ

1.1. Лісовозні автомобілі

1.2. Причіпні ланки (розпуски)

2. Екологічна оцінка і місце в технологічному процесі проектного ЛТЗ

3. Оцінка досконалості конструкції проектного та порівняльного ЛТЗ

Досконалість конструкції лісотранспортних засобів та їх відповідність умовам експлуатації оцінюється за допомогою експлуатаційних властивостей, таких як тягова динамічність, гальмівні властивості, прохідність, маневровість, стійкість, плавність ходу і паливна економічність.

3.1. Визначення питомої потужності ЛТЗ

3.2. Визначення середньо-технічної швидкості

3.3. Визначення максимальної сили тяги на гаку тягача

3.4. Визначення гальмівного шляху ЛТЗ

Від ефективності дії гальм в значній мірі залежать швидкісні властивості (динамічність) ЛТЗ, але в ще більшій мірі – безпека його руху. Гальмівні властивості ЛТЗ оцінюють за довжиною гальмівного шляху і за величиною сповільнення під час гальмування.

3.5. Визначення величини гальмівного сповільнення

3.6. Визначення критерію прохідності ЛТЗ за Бабковим

3.7. Визначення максимального динамічного фактора

3.8. Визначення питомого тиску шин на грунт

3.9. Визначення ступеня співпадання

3.10. Визначення маневровості ЛТЗ

Під маневреністю розуміють пристосування ЛТЗ до здійснення поворотів і розворотів на мінімальній площі. Найбільш характерними параметрами, які оцінюють маневреві властивості лісовозного ЛТЗ, є мінімальний радіус повороту по колії зовнішнього переднього колеса ЛТЗ і габаритна смуга руху (ГСР) ЛТЗ. Під ГСР розуміють площу опорної поверхні, обмежену проекціями на неї крайніх  габаритних точок ланок ЛТЗ  під час його руху  по круговій траекторії (з постійним радіусом).

3.11. Визначення стійкості ЛТЗ

Під стійкістю ЛТЗ розуміють його здатність рухатися по дорозі без бокового ковзання, перекидання або відхилення від заданого напрямку руху. Як  критерії стійкості ЛТЗ, а також окремих його елементів – тягових і причіпних ланок використовують максимальні (критичні) швидкості руху за умовами поперечного ковзання і перекидання, коефіцієнт поперечної стійкості, критичний кут схилу і інші вимірники.

3.12. Визначення максимальних швидкості руху за умови перекидання

3.13. Визначення максимальної швидкості руху за умови максимального ковзання

Ви можете завантажити дану роботу повністю, клікнувши на посилання.

Залиште коментар

Ви повинні зареєструватись для того, щоб мати можливість додавати коментарі.

Поставте будь-яке наше посилання у себе на сайті і пришліть його нам по e-mail і ми поставимо Ваше посилання у нас.

© 2016 Неофіційний сайт НЛТУУ (Національний лісотехнічний університет України)

При копіюванні матеріалів посилання на сайт nltuu.com.ua є обов'язковим