Неофіційний сайт НЛТУУ (Національний лісотехнічний університет України)

29
Чер

Механізми повороту тракторів з шарнірно-зчленованою рамою

Трактори Т-150К і К-701. Поворот трактора Т-150К відбувається за рахунок кутового зміщення його піврам відносно їх вертикального шарніра 21 (рис. 84) за допомогою двох гідроциліндрів 23. Шестеренний насос 18 нагнітає в гідроциліндри масло. Воно проходить через золотниковий розподільник, конструкція якого і принцип дії в основному такі ж, як і в розподільника трактора МТЗ-80.

Коли рульове колесо не обертають, золотник 9 утримується пружинами 11 повзунів 10 у нейтральному положенні. Насос переганяє масло через перепускний клапан витрати 14 А корпус золотникового розподільника. По каналу В воно зливається в картер черв’ячного механізму і по зливній гідролінії 13 повертається в бак 16. Запірні клапани 6 і 8 закриті під дією пружин 5 і не дають маслу виходити із порожнин А і Б гідроциліндрів, перешкоджаючи тим самим самовільному відхиленню трактора від заданого напрямку руху.

При повороті рульового колеса вправо черв’як 4, загвинчуючись по сектору 3, зміщує золотник 9 на 2,5 мм в робоче положення (показано на рис. 84, в). Від подачі насоса масло відкриває клапан 6 і, зсуваючи плунжер 7, відкриває ним клапан 8. Проминаючи клапан 6, масло по гідролінії 25 нагнітається в порожнини А гідроциліндрів 23 (рис. 84, а), примушуючи поршні із штоками 22 переміщуватись у різні боки: піврами розвертаються на шарнірі 21 направо. В цей час масло, що знаходиться у порожнинах Б гідроциліндрів, витискується поршнями по гідролінії 26 через відкриті клапани 8 в бак. Під час повороту піврам тяга 1 зворотного зв’язку через сошку 2 повертає сектор 3, переміщуючи золотник у нейтральне положення (див. рис. 84, б). Тому, якщо не продовжувати обертання рульового колеса вправо, дальший поворот однієї піврами відносно другої припиниться.

Якщо рульове колесо повертають вліво, масло, відкриваючи клапан 8 (рис. 84, г), надходить в порожнини Б гідроциліндрів, із порожнин А витискується через клапан б в бак. Штоки гідроциліндрів повернуть трактор наліво. Поворот піврам триватиме доти, поки тяга 1 через сектор 3 поверне золотник знову у нейтральне положення.

Принцип роботи, схема дії і загальна будова рульового керування тракторів Т-150К і К-701 однакові.

При вивченні конструкції рульового керування трактора К-701 на лабораторно-практичних заняттях потрібно звернути увагу на такі особливості:

рульову колонку можна регулювати по висоті і на кут нахилу;

масляний бак загальний з гідросистемою механізму навіски;

для охолодження масла є трубчастий радіатор;

слідкуючий пристрій складається із поздовжньої і поперечної тяг і двоплечового колінчастого важеля;

в механізмі керування трактором є два редуктори із з’єднувальним валом, їх використовують при роботі трактора на реверсивному ході.

Ви можете завантажити дану роботу повністю, клікнувши на посилання.

Залиште коментар

Ви повинні зареєструватись для того, щоб мати можливість додавати коментарі.

Поставте будь-яке наше посилання у себе на сайті і пришліть його нам по e-mail і ми поставимо Ваше посилання у нас.

© 2016 Неофіційний сайт НЛТУУ (Національний лісотехнічний університет України)

При копіюванні матеріалів посилання на сайт nltuu.com.ua є обов'язковим