Лип
Гальмові системи з гідравлічним приводом
Загальні відомості. Гальмова система з гідроприводом автомобіля ГАЗ-53А діє так. Коли з невеликим зусиллям натискують на педаль 6 (рис. 54), поршень 11, який нею переміщується, витискує рідину із головного циліндра 10 у колісні І циліндри 3 через циліндр 8 вакуумного підсилювача. Тиском рідини поршні 2 притискують колодки 1 до барабанів з силою, пропорційною зусиллю, прикладеному до педалі.
Для інтенсивнішого гальмування на педаль натискують і сильніше. В цьому випадку автоматично вступає в роботу вакуумний підсилювач 7, який створює в колісних циліндрах додатковий тиск. В результаті колодки притискуються до барабанів з великим зусиллям. Коли педаль відпускають, тиск на поршні 2 припиняється, пружини відводять колодки і від барабана — відбувається розгальмовування. Одночасно поршнями, які зближуються, рідина витискується із колісних циліндрів і повертається в головний циліндр слідом за поршнем 11, що переміщується вперед.
В системах застосовують гальмові рідини марок ГТЖ-22 м, «Нева» (обидві — жовтуватого кольору) і БСК (червоного або зеленого кольору). Ці рідини можна використовувати при низьких і високих температурах, вони не руйнують металевих і гумових деталей, мають добрі змащувальні властивості. Змішувати їх або розбавляти водою не можна, так як вони розшаровуються і утворюються згущення. Всі ці рідини отруйні, а рідина «Нева» ще й вогненебезпечна.
Використану рідину не можна виливати на землю, в каналізацію і водойми. її розводять у десятикратному об’ємі води і виливають у глибоку яму. Рідину марки «Нева» спалюють.
Ви можете завантажити дану роботу повністю, клікнувши на посилання.