Національний лісотехнічний університет України, неофіційний сайт НЛТУУ

30
Чер

Розвантажувально-навантажувальне і штабелювальне обладнання

До кранів мостового типу належать мостові, козлові і консольно-козлові. Вантажозахоплювальний орган підвішений до вантажного візка чи тали, що переміщується по пересувному мосту. У мостових кранів міст переміщується по рейковому шляху, закріпленому на колонах чи елементах споруд; у козлових кранів міст установлений на двох високих опорних стояках (козлах), що переміщаються по наземному крановому шляху; у консольно-козлових кранів міст з однією чи з двома консолями, встановлений на двох високих опорних стояках (козлах) і переміщається також по наземному крановому шляху.

Мостові крани застосовують для вивантаження деревинної сировини з рухомого складу лісовозного транспорту за один прийом і створення запасів стовбурів чи дерев на нижніх складах. Крани мають добру стійкість, велику вантажопідіймальність, мають жорстку конструкцію і прості в експлуатації. До недоліків варто зарахувати великі витрати на будівництво кранових шляхів.

На лісозаготівельних підприємствах застосовують мостові крани КМ-30Г, КМ-3001 і КМ-3076, що мають вантажопідіймальність по 30 т і проліт по 32 м; вони працюють зі швидкостями механізмів відповідно: підіймання вантажу 0,13 і 0,33 м/с, пересування крана 1,3 і 1,67 м/с.

Козлові крани, так само як і мостові, застосовують на вивантаженні деревинної сировини з рухомого складу лісовозного транспорту і для створення запасів деревинної сировини на нижніх складах. Крани обслуговують велику територію складу для запасів деревинної сировини, володіють хорошою стійкістю.

Витрати на будівництво наземного кранового шляху менші, ніж у мостових кранів. До недоліків кранів варто віднести велику металоємність і парусність. Козлові крани не мають зовнішніх консолей, а тому їхній міст перекриває лісовізну дорогу, тобто лісовозний транспорт, під час вивантаження деревинної сировини повинен розміщатися під мостом. Це, у свою чергу, зменшує територію складу для створення запасів деревинної сировини.

На вивантаженні з укладанням пачок чи стовбурів дерев у запас застосовують козлові крани ДО-305Н ( що випускалися раніше) і ПТ-62, що є модернізацією крана ДО-305 Н.

Консольно-козлові крани мають по дві консолі, по одній на кожному кінці моста. Крани застосовують для штабелювання і навантаження лісоматеріалів, а також для вивантаження рухомого складу лісовозного транспорту, подавання деревинної сировини на оброблення і створення запасів.

Кран ККП-32 має вантажопідіймальність 32 т і такі швидкості (м/с): підіймання вантажу 0,22, пересування візка і крана 1.

Козловий двоконсольний кран ККЛ-16 застосовують в основному на штабелювально-навантажувальних роботах.

Козловий двоконсольний кран ЛТ-62А застосовують на вивантаженні рухомого складу й укладанні пачок стовбурів (дерев) у запас і подачі їх до кряжувальних установок.

Козловий двоконсольний кран ККС-10 складається з моста грай частої конструкції, двох твердих і двох шарнірних опор.

Крани-лісонавантажувачі стрілового типу КБ-572 і КБ-572А зараховують до баштових кранів; вони призначені для механізації вантажно-розвантажувальних і штабелювальних робіт на нижніх складах Держлісгоспів і складах лісоматеріалів деревообробних підприємств та лісоперевальних бірж.

Баштовий кран – лісонавантажувач БКСМ-14ПМ2 знятий з виробництва, але ще експлуатується на нижніх складах.

Кабельні крани застосовують для вантаження дерев і стовбурів на відвантажних пунктах, а також для штабелювання сортиментів чи стовбурів на верхніх складах.

Ви можете завантажити дану роботу повністю, клікнувши на посилання.

Залиште коментар

Ви повинні зареєструватись для того, щоб мати можливість додавати коментарі.

Поставте будь-яке наше посилання у себе на сайті і пришліть його нам по цьому e-mail: nltuu@nltuu.com.ua і ми поставимо Ваше посилання у нас.

© 2019 Національний лісотехнічний університет України, неофіційний сайт НЛТУУ

При копіюванні матеріалів посилання на сайт nltuu.com.ua є обов'язковим